Levertijden voor bestellingen bij Dagros-Brunsting via dagros.nl.

Verzendmethode

Toelichting 

Verzenden


Uw bestelling wordt onder normale omstandigheden binnen 2-4 werkdagen door ons verzonden. U kunt zelf uw VOORKEUR AANGEVEN met betrekking tot de datum waarop wij uw bestelling mogen VERZENDEN (voor de aflevering door onze vervoerders dient u rekening te houden met 1 a 2 werkdagen na verzending).

Lopende Order

U kunt tot circa 12 uur voor -de door u gekozen verzenddatum- nog meer artikelen bestellen om met de eerder geplaatste bestelling mee te laten zenden. 
Kies dan bij verzendmethode 'Lopende order', er komen dan geen verzendkosten bij, wel eventuele toeslag als u een 'volume' of 'zeer breuk gevoelig' artikel na-besteld.
UITZONDERINGEN:
- niet mogelijk bij initiële orders kleiner dan 150 euro
- niet mogelijk bij expres bestellingen (vandaag verzenden)
- dit is niet mogelijk in combinatie met dropship bestellingen.

Dropshipment
Wij streven naar verzending op dezelfde (werk)dag als waarop uw order bij ons binnenkomt, mits uw dropshipopdracht  voor 14.00 uur geplaatst is.

Afhalen


Een bestelling die u wilt komen afhalen zetten wij voor u klaar. Geef ons aub minimaal een etmaal de tijd om de order te verwerken

(Als u eerder komt kunt u uiteraard zelf de order verzamelen in onze zelfbedieningsgroothandel, mits deze geopend is)

Verzendmethoden

Wij verzenden onze pakketten binnen Nederland met DHL. Stukgoed en pallets worden via Transmission verzonden. 
Naar België en Duitsland worden pakketten via DPD en stukgoed en pallets via Transmission verstuurd.

  

Track & Trace informatie:

Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan onze vervoerder ontvangt u daarvan een e-Mail bericht.
Dit zal meestal in de avond of nacht plaatsvinden.

Dropshipping

Onze dropship service is met name bedoeld voor voorraadhoudende afnemers die een bepaald artikel naar haar klant willen laten verzenden.
We bieden geen automatische product feeds of csv-bestanden of API mogelijkheden aan.

Bij Drop-Shipment neemt Dagros-Brunsting de distributie naar de eindgebruiker over van de wederverkoper (dat bent u), bijvoorbeeld als u de producten niet op voorraad heeft.

Wat is uw voordeel?
Uw winst komt uit de brutomarge, u hoeft de bijkomende kosten slechts door te berekenen, of te verrekenen. Op deze manier biedt u zonder extra handeling een snelle service naar uw afnemers tegen geringe kosten. Daarnaast kunt u uw productaanbod aanzienlijk vergroten!

Hoe wordt de bestelling verpakt?
Wij verzenden de bestellingen in een neutrale verpakking. Op het adresetiket staat u als afzender vermeld. 

Welke producten komen hiervoor in aanmerking?
In principe alle producten die wij in onze webshop aanbieden, mits ze als een normaal pakket tot 20 kg kunnen worden verzonden. Bij afwijkende afmetingen gelden afwijkende tarieven die we in overleg kunnen afstemmen, of zoals hieronder vermeld bij grotere gewichten.
NB de verzendkosten voor tuinmeubelen en artikelen met afwijkende afmetingen zullen daarom altijd (ook bij dropshipping) worden nagecalculeerd en naberekend omdat de omvang vooraf onmogelijk te voorspellen is. Wij berekenen dan de reele kosten aan u door.

Voor wie is het risico bij schade en service?
Wij nemen alleen de handeling van u over, alle risico's met betrekking tot zowel de verzending als de producten,
liggen uitdrukkelijk bij u! U dient zelf klachten af te handelen en aanvullende service te verlenen.
Transportschade en verlies komen voor uw rekening en risico, fouten die wij maken worden door ons hersteld.
Wij nemen geen goederen retour die via drop-shipment zijn verstuurd.

We bieden geen automatische product feeds of csv-bestanden of API mogelijkheden aan.

Wat kost de Dagros-Brunsting Dropship Service binnen Nederland?
zie hier https://www.dagros.nl/over-dagros/vrachtkosten/ voor de verzend- & handelingskosten per pakket tot maximaal 20 kg met 'normale' afmetingen (ca. 80 x 50 x 35 cm) .

Voor afwijkende-afmetingen en tuinmeubelen gelden andere verzendtarieven.

Wat kost de Dagros-Brunsting Dropship Service voor België en Duitsland? 
Voor dropshipment-zendingen met een gewicht van maximaal 30 kg naar naar het buitenland kunt u hier https://www.dagros.nl/over-dagros/vrachtkosten/ de verzendkosten vinden

Welke doorlooptijd heeft een bestelling?
Indien op werkdagen voor 14.00 uur besteld, en mits voorradig, wordt uw bestelling de zelfde dag nog met DHL, DPD of Transmission naar uw klant verzonden en, normaal gesproken, de volgende (werk)dag afgeleverd. Dropshipbestellingen die na 14.00 uur bij ons binnenkomen worden de volgende dag verwerkt. 
Als u uw klant een termijn van 2-3 werkdagen toezegt, kunnen we met elkaar zeker voldoen aan de verwachtingen. Bestellingen zijn altijd te volgen via Track & Trace codes, deze gaan naar het E-mail adres dat u invult bij het verzendadres. Uw klant is dus altijd op de hoogte van de leverstatus. (behalve bij brievenbus zendingen).
****LET OP: Wegens grote drukte (update juni 2020) kunnen wij bovenstaande helaas niet waarmaken. 4 tot 6 werkdagen is een meer realistische situatie.****

Hoe geef ik een dropship bestelling door via Dagros.nl?
1. Deponeer de te verzenden artikelen in de winkelwagen.
2. Ga naar afrekenen.
3. Kies voor verzendmethode Dropshipment.
4. Vul bij verzendadres het adres van uw klant in. (NB; de TenT info gaat naar het hier gevulde E-mail adres, vul hier evt. uw eigen E-mail adres in).
5. Voltooi de bestelling via betaalmethode etc.
6. Verzend uw bestelling en wij zorgen voor verzending naar uw klant.